Monday, 29 August 2011

kisah momot n stella..


Salam.

Sejak kebelakangan ni, bulat selalu lepaskan momot dengan stella luar cage. Tak sanggup rasanya bulat bile tengok diorang buat muka sedih geget geget pintu minta nak keluar...kesian bulat tengok. Kalau bulat tak bagi diorang keluar, diorang akan gegar cage tu woo..pusing satu cage berjam jam sampai penat...saje je nak bagi bulat dia kesian tengok dia...

So sekarang ni, momot dengan stella lebih banyak lepak luar cage. Dah pandai cari port mana nak duduk...dah pandai lompat katil , tempat sangkut baju, almari, kotak kotak...pndek kta semua dia dah selongkar. 

Mula mula ingat susah nak cari..rupanya diorang dah ada port yang diorang suka sangat...kat bwah bntal tmpat bulat tdo ! Lepas main dan penat, diorang akan duduk senyap tidur at bntal bulat..kenapa diorang ni cute sangat ?? Buat bulat geram laa...sayang gila la kat diorang ni. Bayangkanlah..banyak kali dah...saya tertidur masa main dengan momot dengan stella..bangun bangun ingatkan diorang dah ilang ke mana..rupanya tidur sekali ngan bulat....nasib bek tak penyek dwg..huhuhuhu.


ok salam (goodbye, goodnight)

No comments:

Post a Comment