Sunday 28 August 2011

i want a girl like this :)


heh hai ...
entry aku kali nie nak cerita pasal CIRI CIRI GIRL yg aku nak ..
first kalau boleh mesti lah ak nak girl yg tutup aurat ..

maksud ak pakai TUDUNG lah kan ..
sebab tuh kan mmg mnjadi perkara wajib dalam ISLAM ...
second kalau boleh aku nak yg pndai bab agame nie ..
contoh nyee pandai mengaji ..
nnti senang bolehh ajar anak aku or senang kate anak kite mngaji kan ..
huhuhuhu :D
third kalau boleh aku nak lahh girl yg BAIK HATI kan..
PENYAYANG .. TAKING CARE ..

alahaii untungnyee aku dapat girl macam ni kan ..
BERTUAH HIDUP KAU BULAT :)
fourth aku nak carik girl yg boleh terima aku apa adanya ..
im not a perfect MAN but i try to be a perfect to you :)
eh eh ... 
aku suke sgt tgk girl pakai shawl / tudung fesyen gini ..
nme  fesyen tuh hana tajima ..
macam dalam gmbar nie ..



 hahaha mcm nie lahh cara pakai tudung tu .. cantek bukan .. :)


kalau dapat muke yg cntik mcm nie pon takpe
 beruntung lah aku .. huhuhu


hana tajima style :)


haaaa mcm ni lahh kalau bolehh aku nak ..
girl yg berfesyen macam ni..
lawa lahh :)

harapan : - aku harap aku boleh dapat memiliki girl macam yang aku nak ni -
                     semoge girl ni dapat mmbantu aku pergi ke arah jalan kebaikan :)



ok that all for this entry ..
later bulat post lagi ok ..
bai bai semua ..
thanks sebab mmbace :)





No comments:

Post a Comment